O nákupu
Chci reklamovat zboží
Dodané zboží mi přestalo fungovat po lhůtě 14 dní od zakoupení.
Máte následující možnosti jak reklamovat zboží:
Reklamace osobně na výdejní místo
Reklamaci můžete doručit na naše výdejní místo osobně.
Jak postupovat
1) Klikněte na tlačítko Vytvořit reklamaci a přihlaste se do klientské zóny.
2) Po zadání čísla dokladu nebo sériového čísla zvolte, který produkt chcete reklamovat. Klikněte na REKLAMOVAT.
3) Vyplňte reklamační formulář.
4) Vytiskněte potvrzení reklamace.
5) Spolu s potvrzením přineste reklamaci na naše výdejní místo:
ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové 3
500 03
Po-Pá: 8:00 - 16:00
6) Reklamaci se pokusíme vyřídit co nejdříve. O průběhu budete informováni.
7) Průběh reklamace můžete také sledovat v klientské zóně v sekci Reklamace.
1) Stáhněte si reklamační formulář níže. Vytiskněte a vyplňte.
2) S vyplněným reklamačním formulářem nám zboží přineste na výdejní místo:
ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové 3
500 03
Po-Pá: 8:00 - 16:00
3) Reklamaci se pokusíme vyřídit co nejdříve. O průběhu budete informováni.
Stáhnout reklamační formulář
Zaslání reklamace přepravní službou
Reklamaci můžete zaslat jakoukoli přepravní službou.
Jak postupovat
1) Klikněte na tlačítko Vytvořit reklamaci a přihlaste se do klientské zóny.
2) Po zadání čísla dokladu nebo seriového čísla zvolte, který produkt chcete reklamovat. Klikněte na REKLAMOVAT.
3) Vyplňte reklamační formulář.
4) Vytiskněte potvrzení reklamace.
5) Balík pečlivě zabalte a spolu s potvrzením odešlete na adresu:
ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové 3
500 03
6) Reklamaci se pokusíme vyřídit co nejdříve. O průběhu budete informováni.
7) Průběh reklamace můžete také sledovat v klientské zóně v sekci Reklamace.
1) Stáhněte si reklamační formulář níže. Vytiskněte a vyplňte.
2) Balík pečlivě zabalte a spolu s reklamačním formulářem odešlete na adresu:
ABCtech s.r.o.
Piletická 55/36
Hradec Králové 3
500 03
3) Reklamaci se pokusíme vyřídit co nejdříve. O průběhu budete informováni
Stáhnout reklamační formulář